آیا وجود دارد ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا وجود دارد ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD وجود دارد

برای PKD (بیماری کلیوی بیماری کلیوی)، کلیه توسط کیست های در حال رشد در کلیه آسیب دیده است. و پس از آن، آیا ممکن است عملکرد کلیوی برای بیماران PKD بهبود یابد؟

برای صادق بودن، PKD یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های بی شماری در کلیه ها رشد می کنند. در نتیجه، ما نمی توانیم عملکرد کلیوی را بدون مدیریت کیست افزایش دهیم. و سپس چگونه برای درمان کیست ها برای بیماران PKD؟

هنگامی که کیست ها زیاد نیست، بیماران می توانند یک عمل برای حذف کیست ها را بپذیرند. اما اگر کیست ها زیاد باشد، چه؟

بیماران می توانند درمان با سم زدایی را برای محدود کردن کیست ها انجام دهند. از بین بردن سموم درمان برای پاک کردن همه چیزهای مضر از جمله کمپلکس های غیر ضروری و مکمل ها، سموم و ضایعات مختلف ایجاد می شود که باید از کلیه، مایع در کیست ها و غیره از بدن دفع شود. و می تواند کلیه را از آسیب بیشتر و بخش مهمی در تجدید عملکرد کلیه برای بیماران PKD است.

و سپس، چگونه برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند نه تنها کیست ها را در کلیه کاهش دهد، بلکه باعث افزایش عملکرد کلیه می شود با استفاده از گیاهان خاص. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، که گیاهان به بیمار اعمال می شود، بر اساس شرایط جسمی موجود بیمار است. از این رو، Osmotherapy پزشکی Mikro-چینی می تواند اثر بهتر در گسترش رگ های خونی، تخلیه استرس خون، تسریع در گردش خون، کاهش کیست در کلیه و تعمیر سلول های بنیادی بیمار، اما نه necrotic سلول ها و بافت های ایمن و موثر است.

اگر شما علاقه مند به درمان برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD هستید، لطفا پیام زیر را ترک کنید و یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: